عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)

السعر الافتتاحي دون ضريبة القيمة المضافة
‏69.950 €
(‏83.240 € إجمالي)
سنة الصنع
2020
الحالة
مستعمل
الموقع
Bremen ألمانيا
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
more Images
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
ES-GE 2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

تسمية:
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة
المصنّع:
ES-GE
الموديل:
2-Achs-Tiefbett (Tridec Lenkung)
سنة الصنع:
2020
الحالة:
مستعمل
الوظائف:
يعمل بكامل كفاءته

السعر والموقع

السعر الافتتاحي دون ضريبة القيمة المضافة
‏69.950 €
(‏83.240 € إجمالي)
الموقع:
28 Bremen, Deutschland ألمانيا
اتصل

تفاصيل فنية

وزن فارغ:
9.000 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
29.000 كجم
الوزن الإجمالي:
38.000 كجم
التسجيل الأول:
08/2020
لون:
أحمر

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A178-21-086
التحديث الأخير:
في ١٧.١٠.٢٠٢٥

الوصف

ES-GE 2-axle low-bed, non-telescopic, Tridec steering

Total weight: 38,000 kg
Aggregate load (2 x 10,000 kg): 20,000 kg
Fifth wheel load: 18,000 kg
Unladen weight +/- manufacturer's tolerance: approx. 9,000 kg
Payload: approx. 29,000 kg

Overall length: approx. 13,650 mm
Overall width: approx. 2,540 mm
Length of loading area: approx. 13,200 mm
Width of loading area: approx. 2,540 mm
Front overhang: approx. 1,200 mm
Front radius: approx. 1,750 mm
Swing-through radius SZM: approx. 2,100 mm
Saddle height: approx. 1,150 mm
B dimension: approx. 12,000 mm
Length of high bed: approx. 3,700 mm
Loading height high bed: approx. 1,480 mm
Length of low bed: approx. 6,500 mm
Loading height low bed: approx. 250 mm
Ground clearance low bed: approx. 100 mm
Loading height above axle unit: approx. 3,000 mm

Specification SZM
A dimension: approx. 4,500 mm
Semi-mounted height: approx. 1,150 mm
Swing-through radius: approx. 2,100 mm

Chassis:
- Chassis made from high-quality fine-grained steels
- Drop deck in rigid design
- Axle unit cannot be lowered
- Without excavator trough

King pin
-2" kingpin

Supports
- without front jacks

Axles
- 2 x 10,000 kg axles (17.5"), techn. 12,000 kg each - Gigant make
- Closed drum brake. Asbestos-free brake linings
- Automatic slack adjusters. Center centering
- Center distance approx. 1,360 mm

Suspension
- Air suspension with lifting and lowering
- 2nd ride height for air suspension (+ approx. 30 mm)

Steering
Rcodpfju U Np Tsx Agcsh
- Hydraulic stub axle steering
- All axles are steered. Make "Tridec"

Tires
- 9 tires 245/70 R 17.5 with load index 146/146 F - Continental tires
- Steel rims

Brake
- Dual-circuit air brakes in accordance with EC directive, make "Knorr"
- Automatic load-dependent brake force control
- Controlled via standard red/yellow air clutches in accordance with ISO 1726
- Electronic brake, "EBS", 7-pin socket in accordance with ISO 7638, mounted at the front, in accordance with EU directives. WITH ABS 4S/2M
- With RSS (Roll Stability Support)
- Parking brake by means of spring-loaded cylinder
- 4 wheel chocks with holder
- Without connecting hoses (reversible flex) to the tractor unit
- Aluminum air reservoir
- TIMG2 (Trailer Information Module) fitted to read out the current axle loads

Underride guard
- Integrated in the rear end plate

Side frame
- Side frame made of UNP steel approx. 200 mm

Load securing
- 13 lashing points per side with 13,400 kg tensile force, can be folded outwards, mounted in the outer frame
- 1 pair of lashing rings with approx. 13,400 kg lashing force in the rear area of the gooseneck, approx. 400 mm from the floor
- 1 pair of lashing rings with a tensile force of approx. 13,400 kg at the rear in the low bed on the vertical neck
- 7 stake pockets per side on the inside of the outer frame, for stakes approx. 80x50x4 mm, evenly distributed in the outer frame over the entire length of the cargo bed
- 6 stake pockets welded to the outside of the side member on each side

Floor
- Approx. 28 mm thick hardwood floor with omega profiles, laid between the side members
- Tear plate (approx. 8/10 mm) over the axle unit

Front wall
- Designed as a storage box with lid, approx. D 400 x H 450 mm, across the entire width of the loading area, beveled corners

Drop sides
- 3 plug-in anodized drop sides on the gooseneck, approx. 2,440 x 400 mm
- Rear stanchions, galvanized

Galvanization
- Steel blasting of all iron parts
- Galvanizing of the chassis

Painting
- Priming and single-color painting in RAL 3002 chi

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مستندات

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
أفغانستان
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 421 4... إعلانات