عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.

الحالة
جديد
الموقع
Dortmund ألمانيا
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
more Images
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-nachlaufg.
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

السعر والموقع

الموقع:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE ألمانيا
تأجير:
ممكن
اتصل

تفاصيل فنية

الوزن الإجمالي:
49.500 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
38.800 كجم
تكوين المحور:
3 محاور
طول مساحة التحميل:
9.300 مم
عرض مساحة التحميل:
2.540 مم
ارتفاع مساحة التحميل:
860 مم
تعليق:
هواء
لون:
رمادي
مقاس الإطار:
235/75 R 17,5 3PMSF
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A172-12-747
التحديث الأخير:
في ٠٢.١٠.٢٠٢٤

الوصف

Gooseneck:
-Gooseneck with beveled corners at the front 45° and with rear bevel of approx. 750 mm x 10°
-3 pairs of lashing rings (LC 5,000 daN)
-Hardwood decking 30 mm thick

Loading area in extendable version:
-Loading surface in extendable version with rear slope of approx. 1,000 mm x 8°
-6 pairs of lashing rings can be folded outwards (LC 5,000 daN)
-3 pairs of lashing rings can be folded outwards (LC 10,000 daN)
-1 pair of lashing rings lying in the front of the cargo bed (LC 10,000 daN)
Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching lashing straps (LC 2,000 daN)
-Hardwood flooring approx. 48 mm thick, checker plate flooring over the axles

Axles and tires:
-PW axles and suspension, 2 axles rigid, 1 axle self-steering
-Technical axle load: 12,000 kg
-Electro-magnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-235/75 R 17.5 3PMSF

Brake system:
-WABCO brake system in accordance with EU regulations with EBS-E (2S2M)

Seat posts:
Hnedpfxouqlmns Acvou
-JOST seat posts (mechanical) with 2-speed gearbox for 24t lifting load (50t test load)

Accessories included:
-One spare wheel with holder in front of the bulkhead
-2" kingpin
-One galvanized steel bulkhead approx. 400 mm high
-Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
-4 wheel chocks with holder on the bulkhead
-One bracket for rotating beacon at the rear of the trailer
-Mounting in the rear area of the gooseneck for ALU trailer lights
-Galvanized folding supports under the bevel of the cargo bed
-Cover plates to bridge the space between the ramps and the cargo bed
-White reflective tape in accordance with EU regulations on the sides, on the extension and red at the rear
-Electric hydraulic unit at the rear, under the cargo bed
-On the gooseneck and on the ramps on the left and right a holder for the warning signs including socket
-Control valves for the ramps mounted on the right-hand side of the trailer
-One mud flap at the rear of the trailer
-Manual and description on USB stick
-ALU drop sides and rear wall approx. 2,440 x 400 mm on the gooseneck
-The rear, galvanized stanchions are removable (length of the body approx. 2,560 mm)
-Four warning signs approx. 423 x 423 mm with one position light, extendable by approx. 400 mm
-3 pairs of WADER container pockets in the loading area for a 20ft, 30ft or 40ft container
-6 pairs of stanchion pockets 100x50 mm in the outer frame of the cargo bed
-Galvanized extensions, extendable by approx. 230 mm per side
-Square climbing rails 20 x 20 mm every 200 mm on the outer frame of the loading area slope
-A layer of sand painted onto the chequer plates, above the kingpin and the cargo bed to prevent slipping
-On the warning plates a holder for rotating beacon
-European reflector plates (red/yellow) at the rear of the trailer
-Speed stickers 80 km/h at the rear and on both sides
-Load manometer to determine the axle loads including load diagram
-HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
-Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces hot-finished in metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%)

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
أفغانستان
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 231 9... إعلانات