عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.

الحالة
جديد
الموقع
Dortmund ألمانيا
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
more Images
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-RM-ALU-Ram.
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

السعر والموقع

الموقع:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE ألمانيا
تأجير:
ممكن
اتصل

تفاصيل فنية

الوزن الإجمالي:
49.500 كجم
وزن فارغ:
10.350 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
39.150 كجم
تكوين المحور:
3 محاور
طول مساحة التحميل:
9.300 مم
عرض مساحة التحميل:
2.540 مم
ارتفاع مساحة التحميل:
860 مم
تعليق:
هواء/هواء
لون:
رمادي
مقاس الإطار:
235/75 R 17,5
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A788-93-66
الرقم المرجعي:
20180941
التحديث الأخير:
في ٠١.١٠.٢٠٢٤

الوصف

Gooseneck:
-Gooseneck with rear bevel of approx. 750 mm x 10°
-3 pairs of lashing rings (LC 5,000 daN)
-Hardwood decking 30 mm thick

Loading area:
-telescopic loading area with rear slope approx. 1,000 mm x 8°
-1 pair of fixed wheel recesses in front of the axles approx. 2,850 x 970 x 400 mm
-Wheel recesses with square climbing strips 15 x 15 mm and widenings in the lower area
-A pair of fixed wheel recesses between the 1st and 2nd axles, approx. 1,610 x 970 x 400 mm
-3-piece removable galvanized covers over the wheel recesses (W 670 mm) - max. point load 5 to / pc.
-Recess in the chamfer and protruding into the loading area to accommodate the excavator dipper stick approx. 2,900 x 750 x 210/290 mm
-1 pair of lashing rings lying in the front of the loading area (LC 10,000 daN)
-5 pairs of lashing rings foldable outwards (LC 5,000 daN)
-2 pairs of lashing rings can be folded outwards (LC 10,000 daN)
-2 pairs of lashing rings in the excavator trough (LC 5,000 daN)
Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching lashing straps (LC 2,000 daN)

One-piece ALU ramps:
-One pair of one-piece ALU ramps approx. 2,500 x 600 mm
-Ramp with spring lifting mechanism and manually adjustable
-Maximum load per pair: 24,000 kg

Axles and tires:
-BPW axles and suspension, 2 axles rigid, 1 axle self-steering
-Technical axle load: 12,000 kg
-Electromagnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-235/75 R 17.5 tires
-TPMS tire pressure monitoring system in accordance with ECE R 141

Accessories included:
-One spare wheel with holder in front of the bulkhead
-2" kingpin
-One galvanized steel bulkhead approx. 400 mm high
-Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
-4 wheel chocks with holder on the bulkhead
-Mounting in the rear area of the gooseneck for ALU docking lights
-Galvanized extensions, extendable by approx. 230 mm per side
-Galvanized folding supports under the bevel of the cargo bed
-One bracket for a rotating beacon at the rear of the trailer
-White reflector tape in accordance with EU regulations on the sides, on the pull-out and red at the rear
-One bracket for the warning signs including socket on the left and right of the gooseneck and on the rear panel
-ALU drop sides and rear wall can be plugged onto the gooseneck approx. 2,440 x 400 mm
-The rear galvanized stanchions are removable (length of the body approx. 2,560 mm)
Hodeiu Er Ajpfx Acvjfn
-2 pairs of WADER container pockets in the loading area for a 20ft or 30ft container
-3 pairs of stanchion pockets for 100 x 50 mm stanchions in the outer frame of the cargo bed
-One removable galvanized intermediate table with 1 pair of WADER container pockets
-Square climbing rails 20 x 20 mm every 200 mm on the outer frame of the loading area slope
-a layer of sand painted onto the chequer plates on the gooseneck and on the loading area to prevent slipping
-Four warning signs approx. 423 x 423 mm, extendable by approx. 400 mm, with a position light
-A bracket for a rotating beacon on the warning signs
-Speed sticker 80 km/h at the rear and on both sides
-Load manometer for determining the axle loads including load diagram
-HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
-Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces hot-finished in metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%)

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
أفغانستان
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 231 9... إعلانات