منصة نصف مقطورة
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger

الحالة
جديد
الموقع
Dortmund ألمانيا
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
منصة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
more Images
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

تسمية:
منصة نصف مقطورة
المصنّع:
Faymonville
الموديل:
MAX Trailer 4-Achs-Ballastauflieger
الحالة:
جديد

السعر والموقع

الموقع:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE ألمانيا
تأجير:
ممكن
اتصل

تفاصيل فنية

وزن فارغ:
9.600 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
53.400 كجم
الوزن الإجمالي:
63.000 كجم
تكوين المحور:
٣ محاور
طول مساحة التحميل:
12.400 مم
عرض مساحة التحميل:
2.540 مم
ارتفاع مساحة التحميل:
1.340 مم
تعليق:
هواء/هواء
مقاس الإطار:
385/65 R22.5
لون:
رمادي
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A151-29-892
التحديث الأخير:
في ٣٠.٠٩.٢٠٢٥

الوصف

Loading area:
-Loading area with approx. 30 mm thick hardwood floor
-10 pairs of lashing rings can be folded outwards

Seat posts:
-JOST seat posts with 2-speed gearbox for 24 t lifting load

Axles and tires:
-BPW axles, techn. 10,000 kg, first axle rigid, all other axles hydro-mechanically forced steered, mounted on turntable
-Air-sprung with lifting and lowering valve
-axle tool
-385/65 R22.5 tires

Brake system:
-WABCO brake system in accordance with EU regulations with EBS-E (4S3M)

Steel construction:
-steel construction made of high-strength fine-grained steels
-Steel grades:
-S355J2+N/S355MC
-S690QL/S700MC

Electrical system:
-Electrical system in accordance with EU regulations, 24 volt lighting
-ASPÖCK UNIBOX on the front connection strip with 24N, 24S & 15-pin sockets
Connection in accordance with ISO: 24N ISO-1185 24S ISO-3731 15-pin ISO-12098

Paintwork:
-First-class and durable corrosion protection of the standard shot-blasted welded frame guaranteed by a 2-component zinc dust primer
A high-quality 2-component top coat in a single color in nova grey
-Rear part metallized and painted in RAL 9010

Accessories included:
-Loading area with approx. 30 mm thick hardwood floor
-2" kingpin
-One galvanized steel end wall approx. 1,200 mm high EN12642-XL
-Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
-4 restraining shoes with holder on the front wall
-Storage for 1,000 mm stanchions in the rear central support
-On the gooseneck and on the rear panel on the left and right, one bracket each for the warning signs including socket
-Reverse steering can be operated from the front and rear via cable remote control using pushbuttons, with tracking control of the axles
-Electric hydraulic unit
-White reflective tape in accordance with EU regulations on the side of the trailer and red at the rear
-12 pairs of stanchion pockets for 100 x 50 mm stanchions in the outer frame of the cargo bed
-European reflector plates at the rear of the trailer
-One bracket for a rotating beacon at the rear of the trailer
-One mud flap at the rear of the trailer
-Manual and description on USB stick
-BEKAMAX (Pico) central lubrication system with NLGI-2 standard grease and removable protection around the pump
-TPMS tire pressure monitoring system:
Bwedpfx Acerq Dlfowjw
-For correct display, the motor vehicle must be able to transmit and display this data
-Lift axle on the front axle with control by TEBS E depending on the current axle load and the current load status
-Radio remote control for steering in addition to the cable remote control, with indicator lights on the receiver for tracking control
-5 pairs of stanchion pocket rails, mounted transversely in the cargo bed, for 100 x 50 mm stanchions
-Speed stickers 80 km/h at the rear and on both sides
-Adjustable access ladder mounted on the left and right in the direction of travel
-2 reversing lights mounted on the rear panel
-Load manometer for determining the axle loads including load diagram
HRM metallization of the outer frame Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces hot-finished in metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%)

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
أفغانستان
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 231 9... إعلانات