عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.

الحالة
جديد
الموقع
Dortmund ألمانيا
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
more Images
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Plateau-zwangsg.
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

السعر والموقع

الموقع:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE ألمانيا
تأجير:
ممكن
اتصل

تفاصيل فنية

الوزن الإجمالي:
48.000 كجم
وزن فارغ:
9.300 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
38.700 كجم
تكوين المحور:
3 محاور
طول مساحة التحميل:
13.600 مم
عرض مساحة التحميل:
2.540 مم
ارتفاع مساحة التحميل:
1.200 مم
تعليق:
هواء
لون:
رمادي-أسود
مقاس الإطار:
385/65 R 22,5
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A788-93-90
الرقم المرجعي:
19313556
التحديث الأخير:
في ٠٦.١١.٢٠٢٤

الوصف

Cargo bed:
- Load surface in extendable design with pneumatically operated locking mechanism
- Loading area with approx. 30 mm thick wooden floor
- 7 pairs of lashing rings can be folded outwards (LC 5,000 daN)
- 3 pairs of lashing rings can be folded outwards (LC 10,000 daN)
- Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching lashing straps. (LC 2,000 daN)

Axles and tires:
- BPW axles and suspension, all axles with hydro-mechanical forced steering
- With disk brakes
- Technical axle load: 10,000 kg
- Air suspension with lifting and lowering valve
- Axle tool
- Tires: 385/65 R 22.5
- TPMS tire pressure monitoring system in accordance with ECE R 141

Brake system:
- WABCO braking system in accordance with EU regulations with EBS-E (2S2M)

Electrical system:
- Electrical system in accordance with EU regulations, 24 volt ASPÖCK-NORDIK lighting (ASS3)
Hfodpfx Acoiu Etrjven
- ASPÖCK-UNIBOX on the front connection strip with 24N, 24S & 15-pin sockets
- Connection according to ISO
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-pin ISO-12098

Accessories included:
- Re-steering can be operated from the front and rear by cable remote control via pushbuttons, with toe-in control of the axles
- 4 wheel chocks with holder on the front wall
- 2" kingpin
- One galvanized steel bulkhead approx. 1,600 mm high
- Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
- White reflector tape in accordance with EU regulations on the side, on the extension and at the rear of the trailer in red
- European reflector plates (red/yellow) at the rear of the trailer
- A mud flap at the rear of the trailer
- Manual and description
- A bracket for a rotating beacon at the rear of the trailer
- Loading area with approx. 30 mm thick wooden floor edged in omega profiles
- 10 pairs of stanchion pockets for 100 x 50 mm stanchions in the outer frame of the cargo bed
- 1 spare wheel holder under the cargo bed on the right in the direction of travel
- Electro-hydraulic unit
- On the gooseneck and on the rear panel on the left and right, one holder each for the warning signs including socket
- A layer of sand painted onto the central beam to prevent slipping
- 6 pairs of WADER container pockets in the loading area, for 1x20ft, 2x 20ft or 1x 40ft container, an additional locking point is provided in the pull-out for a 45ft container
- 4 pairs of stanchion pocket rails, mounted transversely in the cargo bed, for 100 x 50 mm stanchions
- Access ladder mounted on the right in the direction of travel
- One HDPE tool box approx. 1,200 x 500 x 480 mm at the front under the cargo bed on the left in the direction of travel
- Central lubrication system BEKAMAX (Pico) with removable protection around the pump
- Lift axle on the front axle with control by TEBS E depending on the current axle load and the current load status
- Radio remote control for steering in addition to the cable remote control, with indicator lights on the receiver for tracking control
- Four warning signs extendable by approx. 400 mm approx. 423 x 423 mm with a position light
- A holder for rotating beacon on the warning signs
- Speed sticker 80 km/h at the rear and on both sides
- Load manometer to determine the axle loads including load diagram
- HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
- Complete steel construction shot-blasted, then the defined visible surfaces hot-finished in metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%)

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
أفغانستان
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 231 9... إعلانات