مقطورة نقل منخفضة
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.

الحالة
جديد
الموقع
Dortmund ألمانيا
مقطورة نقل منخفضة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
مقطورة نقل منخفضة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
مقطورة نقل منخفضة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
مقطورة نقل منخفضة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
مقطورة نقل منخفضة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
مقطورة نقل منخفضة Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
more Images
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

تسمية:
مقطورة نقل منخفضة
المصنّع:
Faymonville
الموديل:
MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit Rampen, zwgl.
الحالة:
جديد

السعر والموقع

الموقع:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE ألمانيا
تأجير:
ممكن
اتصل

تفاصيل فنية

الوزن الإجمالي:
60.800 كجم
وزن فارغ:
13.250 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
47.550 كجم
تكوين المحور:
٣ محاور
تعليق:
هواء
لون:
رمادي
مقاس الإطار:
245/70 r17.5
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A104-72-552
الرقم المرجعي:
20746926
التحديث الأخير:
في ١٦.٠٨.٢٠٢٤

الوصف

Gooseneck:
Gooseneck with rear bevel of approx. 750 mm x 10°.
3 pairs of lashing rings
Hardwood decking 30 mm thick

Loading platform in extendable version:
Loading area in extendable version with rear bevel of approx. 1,000 mm x 8°
5 pairs of lashing rings can be folded outwards
3 pairs of lashing rings can be folded outwards
1 pair of lashing rings lying in the front of the cargo bed
Cut-outs in the outer frame of the cargo bed for attaching lashing straps
Hardwood flooring approx. 48 mm thick, checker plate flooring over the axles

Two-part steel ramps:
A pair of galvanized two-part steel ramps approx. 2,750 + 1,400 x 800 mm with approx. 48 mm thick hardwood decking.
Ramp with hydraulically folding and unfolding ramp sections, hydraulic lifting gear and hydraulically movable. Maximum load per pair: 40,000 kg

Seat posts:
JOST fifth wheels (mechanical) with 2-speed gearbox for 24t lifting load (50t test load)

Axles and tires:
BPW axles and suspension, 1st axle rigid, all other axles hydro-mechanically forced steered
Technical axle load: 12,000 kg
Air suspension with lifting and lowering valve
Axle tool
Tires 245/70 R 17.5

Brake system:
Brake system in accordance with EU regulations with EBS-E (4S3M) without connecting lines to the tractor unit

Steel construction:
Steel construction made of high-strength fine-grained steels
Steel grades:
S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)
S690QL/S700MC (yield strength 690MPa)

Coating:
First-class and durable corrosion protection of the standard shot-peened welded frame guaranteed by a 2-component (2K) zinc dust primer
A high-quality 2-component (2K) top coat in a single color in nova grey
Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white)
No metallic paint finish possible

Electrical system:
Electrical system in accordance with EU regulations, 24 volt lighting ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX on the front connection strip with 24N, 24S & 15-pin sockets
Connection according to ISO
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-pin ISO-12098

Accessories included:
2" kingpin
One galvanized steel end wall approx. 400 mm high
Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
4 restraining shoes with holder on the bulkhead
One spare wheel with holder in front of the bulkhead
Electro-hydraulic unit
Re-steering from the front and rear by means of cable remote control operated via pushbuttons with tracking control of the axles
Hjdpfx Acjl Uxdksvsfn
Mounting in the rear area of the gooseneck for ALU docking lights
European reflector plates (red/yellow) at the rear of the trailer
White reflective tape in accordance with EU regulations on the side, on the extension and at the rear Red
On the gooseneck and on the ramps on the left and right, a holder for the warning signs including a socket
A bracket for a rotating beacon at the rear of the trailer
Galvanized folding supports under the sloping loading area
Operating valves for the ramps fitted on the right-hand side of the trailer
Cover plates to bridge the gap between the ramps and the cargo bed
A mud flap at the rear of the trailer
Manual and description on USB stick
BEKAMAX (Pico) central lubrication system with NLGI-2 standard grease and removable protection around the pump
ALU drop sides and rear wall can be plugged onto the gooseneck approx. 2,440 x 400 mm
The rear galvanized stanchions are removable Length of the body approx. 2,560 mm
One tool box INOX 1,350 x 400 x 400 on the gooseneck Box covered oil filler plug
4 pairs of WADER container pockets in t

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
أفغانستان
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 231 9... إعلانات