منصة نصف مقطورة
Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt

الحالة
جديد
الموقع
Dortmund ألمانيا
منصة نصف مقطورة Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
منصة نصف مقطورة Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
منصة نصف مقطورة Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
منصة نصف مقطورة Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
منصة نصف مقطورة Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
منصة نصف مقطورة Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
منصة نصف مقطورة Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
more Images
Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
Faymonville 3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

تسمية:
منصة نصف مقطورة
المصنّع:
Faymonville
الموديل:
3-Achs-Mega-Tele-Plateau zwangsgelenkt
الحالة:
جديد

السعر والموقع

الموقع:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland ألمانيا
تأجير:
ممكن
اتصل

تفاصيل فنية

وزن فارغ:
10.000 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
41.600 كجم
الوزن الإجمالي:
51.600 كجم
تكوين المحور:
3 محاور
طول مساحة التحميل:
13.600 مم
عرض مساحة التحميل:
2.540 مم
تعليق:
هواء
مقاس الإطار:
235/75 R 17,5
لون:
رمادي
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A788-56-73
الرقم المرجعي:
19315447
التحديث الأخير:
في ٠٤.٠٣.٢٠٢٥

الوصف

Loading area:
-Gooseneck, length approx. 4,100 mm with central support
-Loading area in extendable design, length approx. 9,500 mm with bevel at the rear approx. 350 mm x 10° and integrated hanging bar for attaching loose aluminum loading ramps
-Pneumatic locking with conical locking bolts and reinforced locking positions
-The supply lines are protected in the extendable supports and automatically adjust to the respective loading area length

Axles, suspension and tires:
-BPW axles and suspension, all axles hydro-mechanically forced steered
-Mounted on a turntable
-Technical axle load: 12,000 kg
-Air suspension with raising and lowering valve
Ibsdpfx Abjiuy Nljrjd
-Tires 235/75 R17.5 twin tires

Paint:
-6-K final treatment
-Complete Steel construction shot blasted after welding
-One layer of zinc-based base paint, one layer of primer
-Final coating with 2 layers of 2-component paint (acrylic) in one color in MB 7350 Nova gray, then sealing of the cavities with special wax

Steel construction:
-Steel construction made of high-strength fine-grain steel
-Steel qualities:
-S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)
-S690QL/S700MC (yield strength 690MPa)
-Welder tested according to DIN-EN 287-1
-MAG welding process according to EN ISO 4063, M21 protective gas according to EN ISO 14175

Accessories:
-Front wall made of steel, approx. 1,600 mm high
-Round NATO socket on the front connection strip
-3 kW electro-hydraulic unit for controlling the Hydraulic processes
-4 pairs of recessed lashing rings in the outer frame of the gooseneck
-4 pairs of stake pockets embedded in the outer frame of the gooseneck, for stakes approx. 100x50 mm
-1 stake pocket strip mounted transversely in the loading floor of the gooseneck, for stakes approx. 100x50 mm (1x at the back of the gooseneck)
-2" king pins
-Mechanical seat supports with 2-speed gearbox and crank
-JOST module B - static test load = 50,000 kg
-Approx. 32 mm wooden floor on the gooseneck and the loading area, framed in ALU omega profiles
-A locking point on the extension, approx. every 500 mm
-10 pairs of recessed lashing rings lying in the outer frame of the loading area, foldable outwards
-6 pairs of stake pockets embedded in the outer frame of the loading area, for stakes approx. 100x50 mm
-2 stake pocket strips mounted across the loading floor of the loading area, for stakes approx. 100x50 mm
-Inox toolbox approx. 1,250 x 500 x 550 mm
-Bevel on the vehicle's end crossbar, approx. 350 mm 10°
-Integrated hanging strip for loose aluminum docking ramps on the vehicle's end crossbar
-1 pair of downpipe supports on the end crossbar
-Fenders on all axles
-Central lubrication system with 1 pump
-Steering can be operated from the front and rear using a cable remote control via push button, with alignment control of the axles
-Under the gooseneck and at the back of the end crossbar, a 7-pin socket for warning signs on the left and right
-A 7-pin socket on the end crossbar
-Container locks "TWIST-LOCKS" in the loading area for transporting 2x 20ft - and 1x 40ft containers
-Radio remote control for the steering in addition to the cable remote control, with 2 indicator lights on the receiver as a lane control
-2 axle load gauges + axle load diagram
-4 warning signs approx. 423 x 423 mm extendable by approx. 400 mm
-Standard HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
-Complete steel construction shot blasted, then the defined visible surfaces are hot-finished in metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% -

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

آخر تواجد: الأسبوع الماضي

مسجل منذ: 2007

67 إعلانات عبر الإنترنت

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 231 9... إعلانات