عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen

الحالة
مستعمل
الموقع
Dortmund ألمانيا
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
more Images
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

تسمية:
عربة مسطحة منخفضة نصف مقطورة
المصنّع:
Faymonville
الموديل:
4-2+2-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen
الحالة:
مستعمل

السعر والموقع

الموقع:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Deutschland ألمانيا
تأجير:
ممكن
اتصل

تفاصيل فنية

وزن فارغ:
13.600 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
56.200 كجم
الوزن الإجمالي:
69.800 كجم
تكوين المحور:
٣ محاور
التسجيل الأول:
11/2024
طول مساحة التحميل:
8.800 مم
عرض مساحة التحميل:
2.540 مم
ارتفاع مساحة التحميل:
860 مم
تعليق:
هواء
مقاس الإطار:
235/75 R17.5
لون:
رمادي
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A180-70-546
الرقم المرجعي:
909
التحديث الأخير:
في ٣١.٠١.٢٠٢٥

الوصف

Gooseneck:
-Gooseneck in SNT design to optimize the loading area length, length approx. 3,700 mm
-Rear gooseneck with bevel approx. 1,000 mm x 10°

Cargo bed:
-Telescopic loading area, length approx. 8,800 mm, with rear chamfer approx. 500 mm x 10°
-Depression in the chamfer and protruding into the loading area to accommodate the excavator dipper arm
-Pneumatic locking with conical pin and reinforced locking positions

Ramps:
-1 Pair of two-part steel ramps, approx. 4,350 mm x 900 mm
-Hydraulic folding ramp tips
-Individual hydraulic ramps can be moved outwards by approx. 235 mm and inwards by approx. 215 mm

Axles and suspension:
Fjdevitawopfx Adtopp
-PW axles and suspension, two axles rigid, two axles self-steering
-Electromagnetic reverse lock via reverse gear and can be activated manually
-Air suspension with lifting and lowering valve
-axle tool
-Tires: 235/75 R17.5 3PMSF dual tires

Accessories included:
-steel front wall, plug-in, height approx. 400 mm
-3 kW electro-hydraulic unit for controlling the hydraulic processes, with the exception of hydraulic cable winches
-1 Spare wheel with mounting adapter
-Outer support of the gooseneck with fastening holes for screwable lashing rings -The first hole approx. 200 mm from the front, then approx. every 400 mm
-One fastening hole in the rear upper area of the gooseneck outer support for a screwable lashing ring
-above the gooseneck approx. 40 mm thick hardwood covering
-1 pair of plug-in aluminum side panels on the side of the gooseneck and a plug-in aluminum rear panel
-2" kingpin
-Guide plate of the gooseneck for the saddle plate approx. 500 mm wide
-Mounting for ALU docking lights
-Mech. Saddle supports with 2-speed gearbox and crank
-Continuous hardwood flooring on the cargo bed, interrupted between the axles, approx. 50 mm thick
-Locking of the cargo bed with conically welded locking profiles every 250 mm incl. pretensioning plate
-elongated holes for hook-in and movable bridging elements on the front of the cargo bed
-1 Intermediate table with stepped loading surface, approx. 300 mm wide for the pull-out tube with large cross-section with sheet metal covering
-Front and rear with slotted holes for hook-in and movable bridging elements:
-Removable cover at the same height as the loading area
-Widenings extendable by approx. 230 mm per side
-1 pair of fixed wheel recesses open up to the pull-out, approx. 700 x 410 mm, in the cargo bed in front of the 1st axle
-Wheel recesses with sheet metal covering and square climbing ledges 15 x 15 mm each approx. 200 mm
-A pair of fixed wheel recesses between the 2nd and 3rd axles in the loading area
-Hardwood covering on the bevel of the cargo bed
-Control valves for the hydraulic ramps on the right-hand side of the vehicle
-1 pair of mechanical rear supports
-Central lubrication system
-Galvanized stands for the extendable extensions in the wheel recesses, for widening the wheel recess covers
-Square climbing rails 20 x 30 mm, approx. every 200 mm
-WABCO Smartboard System
-1st axle with automatic lift axle function and collision aid
-Square climbing ledges 20 x 30 mm
-4 warning boards approx. 423 x 423 mm extendable by approx. 1,000 mm
-1 Intermediate table with offset loading surface, approx. 300 mm wide for the pull-out tube with large cross-section with sheet metal covering
-With slotted holes at the front and rear for attachable and movable bridging elements
-Removable cover at the same height as the loading surface

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 231 9... إعلانات
قد تهمك أيضًا هذه الإعلانات.
إعلان صغير
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
مقطورة نقل منخفضة Faymonville 4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
more images
ألمانيا Dortmund
2.492 km
مقطورة نقل منخفضة
Faymonville4-2+2-Achs-Tele-Semi m. Radmulden u. Rampen
اتصل