مقطورة نصف منخفضة
FAYMONVILLE MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X

الحالة
جديد
الموقع
Essen ألمانيا
مقطورة نصف منخفضة FAYMONVILLE MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
مقطورة نصف منخفضة FAYMONVILLE MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
more Images
FAYMONVILLE MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
FAYMONVILLE MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

تسمية:
مقطورة نصف منخفضة
المصنّع:
FAYMONVILLE
الموديل:
MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
الحالة:
جديد

السعر والموقع

موقع البائع:
Heegstraße 6-8, 45356 Essen, ألمانيا ألمانيا
اتصل

تفاصيل فنية

الوزن الإجمالي:
126.000 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
96.590 كجم
تكوين المحور:
٣ محاور
العرض الكلي:
2.750 مم
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A203-08-820
الرقم المرجعي:
37107
التحديث الأخير:
في ١٦.١٠.٢٠٢٥

الوصف

You can find our complete vehicle inventory with immediately and short-term available vehicles on our website.

Excerpt from the equipment. Complete equipment list available upon request.

Gooseneck:
* Gooseneck hydraulically liftable/lowerable and detachable. Length approx. 3,650 mm
* 2 pairs of folding lashing rings on the outside (LC 5,000 daN)
* 2 pairs of lashing rings on the gooseneck (LC 10,600 daN)
* 1 pair of lashing rings in the central section of the gooseneck (LC 10,600 daN)
* For tractor units: 6x4 or 8x4

2-axle front running gear:
* Pin-eye coupling front and rear. Length: approx. 2,970 mm
* Chassis width: approx. 2,750 mm
* 1 pair of lashing rings (LC 10,000 daN) in the outer frame
* 2 pairs of lashing rings (LC 10,000 daN) on the central beam

Loading platform:
* 6-axle double telescopic loading platform with pin-eye coupling at the front and rear bevel approx. 500 mm x 8° at rear, length: approx. 11,000 mm
* Technically extendable by: approx. 8,200 + 7,700 mm
* Axle spacing: approx. 1,500 mm
* 7 pairs of lashing rings along the central beam (LC 10,000 daN)

Pendulum axle 2-axle front running gear:
* Pendulum axle, all axles hydro-mechanically steered
* Hose rupture valve on the axle compensation cylinder with automatic reset function
* Hydraulic cylinder with shut-off cocks and lock pin for securing in raised position
* Technical axle load: 13,740 kg each (30 km/h)
* Hydraulic axle compensation

Pendulum axle 6-axle loading platform:
* Pendulum axle, all axles hydro-mechanically steered
* Hose rupture valve on the axle compensation cylinder with automatic reset function
* Hydraulic cylinder with shut-off cocks and lock pin for securing in raised position
* Technical axle load: 13,740 kg each (30 km/h)
* Hydraulic axle compensation

Tyres:
* 24 x manufacturer at our discretion (M+S) 245/70 R17.5 load index 143/141L (146/146F)

Painting:
* HRM metallization of the entire vehicle chassis with ZINACOR 850 (85% zinc/15% aluminum) to ensure the best possible corrosion protection
* Final painting with 2 coats of 2K topcoat, single-color in DB 7350 Novagrau, according to RAL system 841GL
* Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white)

Options included:
Hfodsxn E Iyopfx Acvon
* Truck hydraulic connection with flow regulator (20 l/min), incl. gallows for hanging supply lines; tractor unit tank must be at least 80 L
* With MAX Trailer coupling pieces, otherwise coupling pieces to be supplied by customer ex works
* 3.5 inch king pin
* Steel front wall, approx. 400 mm high
* Plug-in ALU side walls and rear wall on the gooseneck, approx. 400 mm high, anodized design
* Socket for operating the steering via cable remote control on the gooseneck with push buttons and single-track axle monitoring (without installation in the tractor unit)
* Control lever on the gooseneck protected by a foldable cover
* Control lighting on the gooseneck with on/off switch
* BEKA-MAX central lubrication for the gooseneck with standard grease NLGI-2
* Hydraulic connections from gooseneck to lowbed with screw couplings
* BEKA-MAX central lubrication for a 2-axle bogie with standard grease NLGI-2
* Stake pocket rails mounted across the loading platform floor for drop-in stakes approx. 100 x 50 mm
* Surface of the chassis with painted-on sand coating as anti-slip protection
* Hydraulic coupling bolt
* BEKA-MAX central lubrication for the loading platform with standard grease NLGI-2
* Surface of the loading platform with painted-on sand coating as anti-slip protectio

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
أفغانستان
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 201 8... إعلانات
قد تهمك أيضًا هذه الإعلانات.
إعلان صغير
مقطورة نصف منخفضة FAYMONVILLE MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
مقطورة نصف منخفضة FAYMONVILLE MAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
more images
Essen
2.475 km
مقطورة نصف منخفضة
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX 810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
اتصل