نقل الحاوياتD-TEC
UL 9401 - Multichassis
نقل الحاويات
D-TEC
UL 9401 - Multichassis
السعر الافتتاحي دون ضريبة القيمة المضافة
2.950 €
(3.570 € إجمالي)
سنة الصنع
1995
الحالة
مستعمل
الموقع
Lamswaarde 

عرض الصور
عرض الخريطة
البيانات الأساسية
السعر والموقع
السعر الافتتاحي دون ضريبة القيمة المضافة
2.950 €
(3.570 € إجمالي)
- الموقع:
- Lamswaarde, هولندا

اتصل
تفاصيل فنية
- تكوين المحور:
- 3 محاور
- التسجيل الأول:
- 12/1995
- تعليق:
- هواء
- مقاس الإطار:
- 385/65R22.5
- قاعدة العجلات:
- 8.850 مم
- لون:
- أزرق
تفاصيل العرض
- معرّف القائمة:
- A172-83-137
- الرقم المرجعي:
- 2224
- التحديث الأخير:
- في ١٦.٠٢.٢٠٢٥
الوصف
= Additional options and accessories =
- expandable
= Additional information =
Axle configuration
Tire size: 385/65R22.5
Axle brand: Mercedes
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: lift axle; Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Dimensions
Width: 250 cm
Weights
Empty weight: 5,460 kg
Payload: 33,540 kg
GVW: 39,000 kg
Functional
Extendable body: Yes
Gsdpfx Aoutrcbodtjbw
Condition
Technical condition: good
Visual condition: good
Identification
License plate: OD-88-TD
Further information
Contact Bart Mostert or P. Mostert for further information.
تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.
- expandable
= Additional information =
Axle configuration
Tire size: 385/65R22.5
Axle brand: Mercedes
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: lift axle; Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg
Dimensions
Width: 250 cm
Weights
Empty weight: 5,460 kg
Payload: 33,540 kg
GVW: 39,000 kg
Functional
Extendable body: Yes
Gsdpfx Aoutrcbodtjbw
Condition
Technical condition: good
Visual condition: good
Identification
License plate: OD-88-TD
Further information
Contact Bart Mostert or P. Mostert for further information.
تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.
مورد
تقديم الطلب
الهاتف & فاكس
+31 114 2... إعلانات
تم حذف إعلانك بنجاح
حدث خطأ






























