مقطورة نقل منخفضة
Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

الحالة
جديد
الموقع
Dortmund ألمانيا
مقطورة نقل منخفضة Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
مقطورة نقل منخفضة Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
مقطورة نقل منخفضة Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
مقطورة نقل منخفضة Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
مقطورة نقل منخفضة Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
مقطورة نقل منخفضة Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
مقطورة نقل منخفضة Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
more Images
Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Scheuerle 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
عرض الصور
عرض الخريطة

البيانات الأساسية

تسمية:
مقطورة نقل منخفضة
المصنّع:
Scheuerle
الموديل:
2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
الحالة:
جديد

السعر والموقع

الموقع:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE ألمانيا
اتصل

تفاصيل فنية

وزن فارغ:
12.700 كجم
الوزن الأقصى للحمولة:
36.300 كجم
الوزن الإجمالي:
49.000 كجم
تكوين المحور:
محورين
طول مساحة التحميل:
6.620 مم
عرض مساحة التحميل:
2.540 مم
ارتفاع مساحة التحميل:
300 مم
مقاس الإطار:
245/70 r17.5
لون:
رمادي
معدات:
نظام الفرامل المانعة للانغلاق (ABS)

تفاصيل العرض

معرّف القائمة:
A102-79-775
الرقم المرجعي:
20738415
التحديث الأخير:
في ١٣.٠٢.٢٠٢٥

الوصف

Gooseneck:
-robust, weight-optimized, closed steel construction
All-terrain hook coupling with manual tilt lock
Loading area with anti-slip sanding and safe access on the right with grab rails
Hydraulic and electric controls on the left-hand side, illuminated
-Optional electric PPU and electrics protected on the right-hand side
Load-holding valves on the gooseneck cylinders
-1 piece neck support cylinder for supporting the neck on the tractor unit
-hydromechanical dual-circuit forced steering
-Hydraulic, electric, pneumatic connecting couplings on the left, easily and ergonomically accessible from the outside
-Connection for hydraulic supply from tractor or external PPU at the front, with optional E-PPU the external connections are omitted

Loading platform:
-robust, weight-optimized, box girder steel construction with hook coupling at the front, welded to the platform trailer at the rear
-stable, optional outriggers, foldable for flatbed bridges, for placing or inserting optional support elements
-solid, optional support elements made from spruce or optionally from oak wood
-for flat-bed bridges, optional shelves that can be inserted between the girders of the bridge and covered with spruce wood
-Fastenings for container holders for 208 and 408 containers on the telescopic beam
-protected internal energy supply system in the bridge girder
-Manual, spring-loaded locking mechanism between the inner and outer telescopic beams on telescopic bridges

Rear running gear:
-robust, weight-optimized steel construction with welded-on loading bridge at the front, without coupling at the rear, very compact design
-Frame with prismatic excavator trough over the entire length of the vehicle
-Sturdy rear underride guard in accordance with the applicable EC directives
-folding lashing rings at the height of the outer edge of the platform between the axle lines
-2 folding lashing rings at the front of the vehicle above the bridge connection
-single-tyred pendulum axle bogies with large hydraulic axle compensation and hose rupture safety valves on all lifting cylinders
-Hydromechanical dual-circuit forced steering with a maximum steering angle of 55°, optimized for low tire wear and high manoeuvrability
Pneumatic function controls on the left-hand side of the platform

Brake system:
2-line all-wheel pneumatic brake with spring-applied parking brake and EBS, ALB control, automatic slack adjuster (AGS) and ABS function

Electrical system:
-side marker lights at the prescribed distance along the entire length of the vehicle
-marker and clearance lights at the prescribed positions
-2 7-pin sockets per side, at the rear between the carriers
-Weather-protected 24V lighting and electrical system in accordance with European regulations
-Side marker lights at the prescribed distance of max. 3,000 mm over the entire length of the bridge
-Weather-protected 24V lighting and electrical system in accordance with European regulations with protected rear lighting recessed in the rear
-7-chamber lights at the rear with integrated reversing and rear fog light
-Side marker lights at a maximum distance of 1500 mm along the entire length of the vehicle
License plate lighting for single-line license plate

Tires:
-245 / 70 R17.5

Paintwork:
-blasting of the welded vehicle steel structure in SA2.5 or DIN55928-4 quality class 2
-1 layer 2-component epoxy-zinc-dust
Hedpfxol H A I Uj Ag Iew

تمت ترجمة الإعلان تلقائياً، وقد تكون هنالك بعض الأخطاء في الترجمة.

مورد

اتصل

تقديم الطلب

أرضus 
ألمانيا
النمسا
سويسرا
الولايات المتحدة الأمريكية
المملكة المتحدة
فرنسا
بلجيكا
إسبانيا
المكسيك
إيطاليا
هولندا
بولندا
الاتحاد الروسي
بيلاروس (جمهورية بيلاروس)
أوكرانيا
إستونيا
تركيا
نيوزيلندا
أيرلندا
جمهورية التشيك
الدانمارك
فنلندا
السويد
النرويج
لوكسمبورغ
اليونان
ليتوانيا
لاتفيا
آيسلندا
البرتغال
البرازيل
فنزويلا
الأرجنتين
المجر
سلوفاكيا
رومانيا
مولدوفا
سلوفينيا
صربيا
الجبل الأسود
ألبانيا
كرواتيا
بلغاريا
مقدونيا الشمالية
البوسنة والهرسك
إسرائيل
مصر
المغرب
الهند
إندونيسيا
كوريا الجنوبية
اليابان
تايلاند
ماليزيا
فيتنام
China
تايوان
إيران
بنغلاديش
أفغانستان
تعذر إرسال الطلب. يرجى المحاولة مرة أخرى لاحقًا.

الهاتف & فاكس

+49 231 9... إعلانات